تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

بازرگانی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز دارای جامع ترین سایت تجهیزات اندازه گیری وابزار دقیق ایران عرضه کننده انواع پارتیکل کانتر غبارسنج نویزدوزمتر پاورآنالایزر سختی سنج فلومتر اسیلوسکوپ نیروسنج فشاری و کششی ترموویژن ترموگراف دیتالاگر دما

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

بازرگانی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز دارای جامع ترین سایت تجهیزات اندازه گیری وابزار دقیق ایران عرضه کننده انواع پارتیکل کانتر غبارسنج نویزدوزمتر پاورآنالایزر سختی سنج فلومتر اسیلوسکوپ نیروسنج فشاری و کششی ترموویژن ترموگراف دیتالاگر دما

ساخت پیرومتر های غیر تماسی با کیفیت توسط محققان ایرانی

ساخت پیرومتر های غیر تماسی با کیفیت توسط محققان ایرانی
پیرومترهای غیر تماسی مادون قرمز با قابلیت اندازه‌گیری سریع دما بین 50- تا 1800 درجه سانتی‌گراد از فاصله زیاد به همت محققان ایرانی طراحی و ساخته شد.
مهندس ابوذر حیدرزاده، مجری این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار «پژوهشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پیرومترها کاربرد بسیار وسیعی در بخش‌های مختلف صنعتی دارند به طوری استفاده از آنها در مواردی نظیر کنترل تولید آلیاژهای مختلف مواد، ریخته‌گری‌های دقیق با روش‌های مخصوص، عملیات حرارتی فلزات برای دستیابی به مشخصات فنی بالاتر، آبکاری‌های صنعتی، جوشکاری‌های دقیق و استاندارد، تولید محصولات پتروشیمی و سایر صنایع تا حد زیادی اجتناب ناپذیر است.
به گفته این مبتکر جوان، پیرومترهای ساخته شده که به مرحله تولید انبوه نیز رسیده‌اند قادرند دما را از فاصله - حداکثر - هفت متری در بازه 50- تا 1800 درجه سانتی‌گراد در مدت زمانی کمتر از 50 میلی ثانیه اندازه‌گیری کنند.
وی دقت دستگاه را 1 درصد عنوان کرد و در خصوص نحوه عملکرد آن گفت: دستگاه پیرومتر تشعشع مادون قرمزی را که از جسم می‌آید اندازه‌گیری کرده و بدون نیاز به همدمایی یا تماس با آن، در مدت زمان بسیار کمی ، دمای جسم را نشان می‌دهد.
وی در بیان تفاوت پیرومتر با ترموکوپل‌های صنعتی خاطر نشان کرد: در ترموکوپل به دلیل نیاز به همدمایی غلاف ترموکوپل با ماده، باید آن را روی جسم قرار داد و زمان زیادی را برای این کار صرف کرد در حالی که در پیرومتر، سنسور با قرار گیری در محیط، دمای جسم را اندازه‌گیری کرده و از طریق نمایشگر رایانه‌یی به کاربر نشان می‌دهد.
مهندس حیدرزاده درباره ساختار پیرومترهای غیر تماسی مادون قرمز به ایسنا گفت: این پیرومتر از سه قسمت اپتیکی، اپتوالکترونیکی و الکترونیکی تشکیل شده که با جریان 9 ولت و دقت اندازه‌گیری 1 درصد، عمل می‌کند.
دستگاه در سه بازه دمایی 50ـ تا 200 درجه، 200 تا 600 درجه و 600 تا 1800 درجه سانتی‌گراد طراحی شده که نمونه آخر در عملیات حرارتی بخش صنعت متقاضیان بیشتری دارد.
وی با اشاره به ثبت این ابداع در خصوص مزایای پیرومترهای ساخته شده در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی، اظهار کرد: پیرومتر ابداعی، حالت عملیاتی دارد و با توجه به شرایط مختلفی که کاربر نیاز دارد، طراحی شده و با اتصال بی‌سیم به رایانه می‌تواند دیاگرام‌های دمای اندازه‌گیری شده را نشان دهد، ضمن آن که با توجه به تولید این دستگاه در داخل کشور، تعمیرات و کالیبراسیون آن به سهولت امکان‌پذیر است.
تاریخ: ۱۳۹۲/۶/۳۱
 
  

ترمومتر تفاضلی 42570

Dual Laser InfraRed Thermometer 42570
ترمومتر تفاضلی 42570 با توجه به انکه قابلیت اندازه گیری دماهای خیلی بالا را دارد سرعت پاسخگویی بسیار سریعی را نیز دارا می باشد.همچنین این ترمومتر قابلیت اتصال به کامپیوتر را از طریق پورت USB دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر روی عنوان محصول کلیک کنید.


برند: EXTECH /USA
گارانتی : یکسال ضمانت نامه کتبی و 10 سال خدمات پس از فروش BTM


تماس بگیرید 7-8487780-0511 


ترمومتر تفاضلی 42570 یک ترمومتر دو لیزری است که قابلیت اندازه گیری دماهای خیلی بالا تا حدود 2200 درجه سانتی گراد را با دقت بالا داراست و از محصولات کمپانی EXTECH  آمریکا می باشد.
 
مشخصات فنی ترمومتر لیزری تماسی 42570
 میدان دید: 50:1
 دارای دولیزر برای دقت بیشتر
 دمای لیزر: -50 ~ 2200
 دقت :1°c
 نمایش : MAX/MIN/AVG/DIF
 دما ترموکوبل : - 50 ~ 1370°c
 اتصال به کامپیوتر و نمایش آنلاین
  
Dual Laser InfraRed Thermomete
High 50:1 distance to target ratio measures smaller surface areas at greater distances
Dual Laser Targeting indicates ideal measuring distance when two laser points converge to 1" target spot
IR Temperature range: -58 to 3992°F (-50 to 2200°C)
Type K thermocouple input from -58 to 2498°F (-50 to 1370°C)
White backlit multifunction LCD display with bargraph
Fast 100 millisecond response time
MAX/MIN/AVG/DIF feature displays highest, lowest, average, and MAX minus Min values
Adjustable emissivity increases measurement accuracy for different surfaces
Adjustable High/Low set points with audible alarm alerts user when temperature exceeds the programmed set points
USB interface
Double molded housing
Complete with Type K Temperature probe, USB cable and software, carrying case and 9V battery

 

 جهت دریافت دیتاشیت کالا روی عکس  فوق کلیک کنید.
 
نام های دیگر این دستگاه : ترمومتر لیزری ، دماسنج لیزری ، ترمومتر تفنگی ، ترمومتر دوربین دار ، دماسنج مادون قرمز ، ترمومتر ، حرارت سنج نوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.